eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-06 10:04:10
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    > Podtrzymuję to: list polecony nie jest jedynym możliwym sposobem
    > poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji: Można tego dokonać w inny,
    > umówiony sposób, albo zgodnie ze zwyczajem w podobnych sprawach (np.
    > telefonicznie, poprzez ogłoszenie w sklepie, w internecie, mailem itp.)

    Rozumiem, że klient nie musi się zgadzać z niektórymi formami
    powiadamiania?
    Np. ta twoja wywieszka na tablicy.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1