eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-07 09:55:10
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    > Obydwie metody (list polecony wybrany przez klienta, albo wywieszka
    > wybrana przez sprzedawcę) mają wady, czyli każda z metod może być
    > wybrana przez kontrahenta w celu krzywdzenia drugiej strony. Tym samym
    > nadużywanie każdej z tych metod może być zabronione.

    Tylko sposób z wywieszka jest skrajnie uciążliwy dla klienta i
    niebezpieczny.

    Po pierwsze:
    - klient musi jechać przez całe miasto do sklepu by poznać decyzję
    - dane osobowe i szczegóły reklamacji na widoku
    - klient przychodzi do sklepu, nie ma decyzji, mówi proszę nowy towar,
    sprzedawca idzie do tablicy, wywiesza decyzję, że nie uznaje reklamacji
    i prosi pracownika o poświadczenie. Klient ugotowany...

    > Najlepiej jeśli sposób odpowiedzi będzie ustalony przez strony w
    > momencie składania reklamacji.

    Co jak podczas składania reklamacji nie mogą dojść do porozumienia?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1