eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-08 00:13:17
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06.09.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> chodzi o oswiadczenie woli, a podkreślałeś, że chodzi o samą decyzję
    >> sprzedawcy :)
    > Podtrzymuję to: list polecony nie jest jedynym możliwym sposobem
    > poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji: Można tego dokonać w inny,
    > umówiony sposób, albo zgodnie ze zwyczajem w podobnych sprawach (np.
    > telefonicznie, poprzez ogłoszenie w sklepie, w internecie, mailem itp.)

    No teraz mówisz co innego, bo wczesniej wywodziłeś całą konstrukcję ze
    stwierdzenia "ustosunkować sie" czyli podjąć decyzję. Nie wystarczy podjąć
    decyzję. Nalezy umozliwić jeszcze zapoznanie się z nią. Jak, to sprawa
    wtórna.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1