  • Data: 2005-08-04 11:41:39
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > skomentuje tylko pare rzeczy. Tak jak ty pewnie oznaczalo ze mial
    > nielegalne oprogramowanie.

    czyli w swietle waszej definicji jest zlodziejem, smieciem ktorego
    usprwiedliwionym jest zabicie.

    > Nikt nie dostaje za darmo i tutaj sie osmieszasz tylko , bo wlasnie
    > wiezienia to sa darmowe jadalnie, noclegownie, itd
    > wiec mysle ze musza zapracowac na to.

    ja nie zamiarzam, z toba dzieciaku o tym dyskutowac, poki beda w takich
    ilkosciach niewinne
    osoby wsadzac zadne rozwiazanie typu oboz pracyw gre nie wchodzi, takze
    daruj sobie takie rozmowy

    > W stanach tak jest ze wiezniowie buduja tory, pracuja na plantacjach,
    > czyszcza drogi itp

    wstanach o winie decyduje spora lawa przysieglych i bez dowodow czlowieka
    nie wsadza,
    a zeznania weryfikuja wykrywaczem klamstw oraz specjalnym narkotykiem (tzw
    zmiekczaczem mozgu).
    Bywa ze sprawdzaa nawet dna roslin.

    Takze trefny przyklad dziecko