  • Data: 2005-08-04 20:56:55
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dctj12$fgj$1@inews.gazeta.pl...

    > bylo na temat radia na tej grupie i nikt nie napisal nic konretnego,
    > dlatego jak juz mnie oskarzasz to uzasadnij.
    > (Pierwsza istoptna rzecz jest taka ze to nie jest piractwo bo ja nie
    > rozpowszechniam, druga, nabywam utwor
    > z legalnego zrodla. )

    Z Radia mozesz tylko posłuchać muzyki. Art. nie podam bo nie znam ale jest
    to przepis miedzy narodowy ktory tez obowiazuje w Polsce.

    > sa zabezpieczenia w postaci kodow. W XP i wyzszych nalezy uaktywnic
    > produkt albo przez telefon albo przez nternet
    > albo poczta. (to procz kodow)

    to nie jest zabezpieczenie, bo nawet kiedy sciagniemy sobie uniwersalny
    numer ID z netu to system bedzie dzialac. Dobrym zabezpieczeniem byla by
    blokada systemu czy soft zaraz po zarejestrowaniu nielegalnego systemu lub
    softu.

    > sa zabezpieczenia, i to sporo, isteniej tez sporo crakow

    sa zabezpieczenia ale Bill Gates w niektorych softach stosuje bardzo
    prymitywne.
    Uzywanie Crakow tez jest nielegalne ale zawsze mozna powiedziec ze uzywa sie
    w celach naukowych i to juz jest legalne.