  • Data: 2005-08-04 14:41:28
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcsjp1$nuj$1@inews.gazeta.pl...

    > a z czego to wynika? konekretnie (art)

    Z przepisów prawnych! Konkretnie Ci nie powiem który to art, bo mnie to nie
    obchodzi.
    Tak już jest ze nawet gdy sciągasz darmową muzyke MP3 z internetu to musisz
    ja usunąć po 24h. Na takim prawie dzialają programy np. P2P czyli znane
    eMule, Kaza, DC++, strony Torenta itp.
    Kopiowanie muzyki z radia blokuje sie po przez wejście np. "gadaniem" w
    czasie początku i końca muzyki przez prowadzącego audycje. Więc grono
    społeczeństwa nie ma ochoty wycinać prowadzącego audycje z muzyki. Czesto
    tez sie skraca muzyke. Jakość dźwięku jest celowo pogarszana, stosuje sie
    kompresje dźwieku i inne metody. To wszystko w celu max wyeleminowania
    kopiowania i piractwa.

    > obrazil Cie ten kto napisal ze zlodziej to smiec, ja tylko oswiadczam ze
    > osoba ktora
    > kradnie dobro "niematerialne" tez jest takim samym zlodziejem.

    Zabardzo sie litujesz.

    > zgodnie z Wasza definicja tak,
    >
    > P.
    Mamy te same definicje moralne co i Ty ale mysląc racjonalnie niemozna ich
    spelniac w 100% bo to spowoduje wieksze bandyctwo i niepotrzebne tragedie.
    Przypomniała mi sie historyjka z lekcji Religii gdyż historia opowiadała o
    tym iż Bóg prowadzi lud wybrany na wojny po to by wytępić złych ludzi.