  • Data: 2005-08-04 15:11:09
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z przepisów prawnych! Konkretnie Ci nie powiem który to art, bo mnie to
    > nie obchodzi.

    prosze podac konretny art. , mowisz ze jest zabronione nagrywanie z radia to
    prosze to udowodnic.

    > Mamy te same definicje moralne co i Ty ale mysląc racjonalnie niemozna ich
    > spelniac w 100% bo to spowoduje wieksze bandyctwo i niepotrzebne tragedie.

    nie macie, bo uwazacei zlodzeiaja samochodow za smiecia ktorego mozna
    odstzrezlic a zlodzieja dobr niematreialnych(oprogramowania)
    za "ok goscia " bo .. jak to napisales, jego kradziez jest z winy Billa
    Gates'a

    P.