  • Data: 2005-08-04 17:24:53
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego nieudowodnie bo nie wiem ktory to art. Wiem o tym bo duzo sie slyszy
    > na ten temat.

    bylo na temat radia na tej grupie i nikt nie napisal nic konretnego, dlatego
    jak juz mnie oskarzasz to uzasadnij.
    (Pierwsza istoptna rzecz jest taka ze to nie jest piractwo bo ja nie
    rozpowszechniam, druga, nabywam utwor
    z legalnego zrodla. )

    > Nawet PZU wyplaci Ci mniejsze odszkodowanie chyba o 10% mniej za to ze nie
    > miales alarmu w samochodzie.

    sa zabezpieczenia w postaci kodow. W XP i wyzszych nalezy uaktywnic produkt
    albo przez telefon albo przez nternet
    albo poczta. (to procz kodow)

    > Bill Gates nie wprowadza zabezpieczen do softu wiec jego sprawa, robi to
    > swiadomie i wie ze ludzie posiadaja jego kopie softu.

    sa zabezpieczenia, i to sporo, isteniej tez sporo crakow

    > Zabezpieczenie softu to to samo co zamek w drzwiach w mieszkaniu. Jakos
    > inni producenci wprowadzaja zabezpieczenia do softu. Dla mnie jak nie ma
    > czegos zabezpieczonego to tak jak by pieniadze lezaly na ulicy.

    no to nie mamy oczym rozmawiac,
    Ta sprzecznosc jest po porstu zalosna w porownaniu z tym co pisales o
    zlodziejach samochodow.

    EOT

    P.