  • Data: 2005-08-04 14:40:52
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz to przesadziłeś. Ci co kradną muszą wiedzieć że za przestepstwo
    > grozi surowa kara, obóz pracy itp. Jedyny sposob na wytępienie bandyctwa.
    (..)
    > gwarantuje ze jesli bedą surowsze kary bedzie mozna zostawiać Auto otwarte
    > na kilka dni w ciemnym miejscu.

    nie zrozumiesz chyba o co mi sie rozhcodzi. W wiezieniu jest i poki co
    bedzie wiele niewinnych osob pozamykanych
    nie mozna ich poswiecac po to by ulzyc sobie zmuszajac do pracy tych ktorzy
    na nai zasluguja - tych prawdziwych
    pzrestepcow.

    > Mam tyle samo nielegalnego softu co i Ty w swoim komputerze.

    na sowim komputerze od 2 lat nie mam nielelgalnego softu, wiec odpowiedz mi
    konkretnie na pytanie.

    > Nie wszyscy są równi wobec prawa.
    >
    > Prawo jest niezrozumiale dla przecietnego Kowalskiego z roznych powodów:
    > Dobrze jest zeby jednostki społeczne kożystały z Prawa jak najżadziej, bo
    > tak jest wygodniej.

    ale co to ma teraz do rzeczy?

    > Prawo mozna jeszcze troche udoskonalić, usunąć "zbrykanych adwokatów i
    > sędziów" studenici Prawa muszą mieć możliwość awansu, bo jak do tej pory
    > ogranicza sie takie awanse ze wzgledu na cene usług Adwokackich. Wiec
    > więcej Prawników = mniejsze koszty usług Prawnych a to z kolei powoduje
    > zachęte na kontynuowanie walki Sądowej moze nawet nieudanej, odwoływanie
    > sie itd mamy wtedy większe mozliwości.

    takie rozwiazanie nie wyeleminuje problemu o ktorym pisze (zamykanie
    niewinnych osob)

    > To jeszcze nie czyn, mamy wolność słowa.

    ja pierd. facet przeczytaj kilka pierwszych stropn KK, i skoncz juz z tymi
    wypocinami

    > Nie.
    > Chodzi o to ze pewne firmy Państwowe dobrze trzymały sie na rynku nawet i
    > 30
    (...)
    > gwarnacją za nie całe 200zł kup produkt Koreański, tam unich jest tania
    > siła robocza.

    utrata pracy to nie utrata godnosci, nie rozumiesz tego pojecia,

    > Niby robią to znaszych podatków i pieniędzy Uni, ale prędzej 80% tych
    > pieniędzy wpadnie do Bardzo już Grubego Portfela a 20% pójdzie na drogi,
    > autostrady i znów powiedzą że za mało pieniędzy mają i Unia zbyt mało
    > daje.

    akurat te finanase unia dokladnie sprawdza

    > OK. Poseł zarobi legalnie ok 10tyś na miesiąc plus do tego lewe przekręty
    > wyjdzie sporo więcej.
    Przecież wychodzą na świat rózne afery bo Poseł X mial
    > dostać 1 mln za przekrety ale jednak Poseł Y dostał 1mln więc Poseł X sie
    > w kur...

    opisane przez Ciebie osoby to zwykli zlodzieje, nie mozesz 400 poslow
    wrzucic do jednego worka z nimi,
    jak dla mnie przmawia przez Ciebie zwykla typowa polska zawisc.

    P.