  • Data: 2005-08-04 16:14:04
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dctb68$hcf$1@inews.gazeta.pl...

    > prosze podac konretny art. , mowisz ze jest zabronione nagrywanie z radia
    > to prosze to udowodnic.

    Tego nieudowodnie bo nie wiem ktory to art. Wiem o tym bo duzo sie slyszy na
    ten temat.

    > nie macie, bo uwazacei zlodzeiaja samochodow za smiecia ktorego mozna
    > odstzrezlic a zlodzieja dobr niematreialnych(oprogramowania)
    > za "ok goscia " bo .. jak to napisales, jego kradziez jest z winy Billa
    > Gates'a
    >
    > P.

    Nawet PZU wyplaci Ci mniejsze odszkodowanie chyba o 10% mniej za to ze nie
    miales alarmu w samochodzie.
    Bill Gates nie wprowadza zabezpieczen do softu wiec jego sprawa, robi to
    swiadomie i wie ze ludzie posiadaja jego kopie softu.
    Zabezpieczenie softu to to samo co zamek w drzwiach w mieszkaniu. Jakos inni
    producenci wprowadzaja zabezpieczenia do softu. Dla mnie jak nie ma czegos
    zabezpieczonego to tak jak by pieniadze lezaly na ulicy.