  • Data: 2005-08-04 11:36:48
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >zawsze jest margines bledu, ale konfiskata majatkow przestepcow rozwiala by
    >ten problem bo by wychodzilo na zero

    a ty tylko o pieniadzach, a nie pomyslales ze odbiera sie w ten sposob kilka
    lat
    zycia clowiekowi?

    >a mi sie zawsze wydawalo, ze to tobie musza udowodnic ze jestes winny, a
    >nie na odwrot

    a jakie to ma znaczenie w tej rozmowie?

    Po z atym idealny przyklad jak to jest stosowane miales ostatnio w dosc
    mocno medialnie rozdmuchanej sprawie
    zabosjtwa wlasciciela sklepu. Skazano kobiete na 25 lat wiezeniea(pomimo 2
    uniewinnien) na podstawie samych zeznan jednej osoby
    oraz jak stworedzila sedzia na podstawie zapachu pozostawionego na jakims
    pudelku (ktory moze swiadczyc tylko i wylacznie o tym
    ze dana osoba przebywla w danym dniu w sklepie anie ze zabila.!!!)

    Dodam ze narzedzia zbrodni nei bylo.

    I ostatnio cos wrecz banalnego mi przyszlo na mysl, czemu policja nie
    sprawdzila czy na jej rekach znajduja sie slady prochu,
    tego tak latwo nie zmyje.

    >patrz w inne moje posty w niektorych znajdziesz duza literke D, jak nie
    >wiesz co to znaczy to twoj problem, aha sprawdzanie pisowni nic nie daje bo
    >nie uzywam polskich literek :>

    nie mam an mysli ani literowek ani breaku uzywania polskich literek a razace
    bledy
    jakie dzieci w szkole popelniaja.
    Np "cuz"

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"