  • Data: 2005-08-04 11:44:33
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cytuj fragment na ktory odpowiadasz, albo dziecko z grup dyskusyjnych nie
    korzystaj

    > mialem w piatek przygode z kradzieza, bo nad zalewem zwineli kumplowi auto
    > i pozostawili go w Kobierzynie(krakowianie wiedza co to), nie obrazilbym
    > sie, a nawet bylbym zadowolony, znajdujac martwego ZLODZIEJA a nie jak to
    > ty tam mowisz , potencjalnego zlodzieja(bo tutaj nie ma co udowadniac ,
    > gosc kradl samochod) w aucie. Nie dla tego ze nie mam poszanowania dla
    > zycia, ale uwazam, ze osoby tego "fachu" same ryzykuja i nie maja
    > poszanowania dla zycia swojego przedewszystkim, wiec niech ponosza
    > konsekwencje.

    kradziec to zabranie rzeczy w celu przywlasczzenia jak widac chcieli sie
    przejechac wiec z kradzieza to niewiele wspolnego ma.

    Zreszta tu nei ma to zadnego znaczenia. Mi nie chodzi o to czy potenjclany
    zlodziej, zlodziej czy recydywista,
    osoba ktora chce za karadziez zabic dla zasady jest zwyklym smieciem i
    morderca. Jakby ssobie tego nie tlumaczyl.

    P.