  • Data: 2005-08-04 08:39:59
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a poco kupowac ze sklepu mp3 jak moge z radia kilka godzin audycji nagrac
    na wykresie wyciac co mnie interesuje i nagrac plyte nie nabywajac uwtoru z
    lewego zrodla?

    > Ja chcesz to moge pocwiczyc Hakerstwo i sprawdzić czy naprawde masz
    > legalny soft.
    > Pewnie znow mi zaraz napiszesz ze "Mam zamiar" i powiesz ze to
    > przestępstwo?

    juz jeden niedawno z mojego dysku sciagnal zdjecie by przerobic i wystawic
    na swojej stronie, bedzie odpowidaca z art 267 kk ( 2 lata) , jezeli tez
    masz zamiar
    to sobie rob co chcesz.

    P.