  • Data: 2005-08-04 09:21:26
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcsj7q$lca$1@inews.gazeta.pl...

    > dziecinko teraz biore pod uwage tych ktorzy tam sa nieslusznie zamknieci,
    > wiec czytaj dokladniej

    Mowisz o jakimś znikomym procęcie. Czyli jesli na 1000 więźniów jest 5 osob
    nie winnie aresztowane to mamy cale 1000 więzniow "głaskać po główkach"?

    > odpowiedzilaes mi juz na pytanie? Czy posiadales kiedykolwiek nielegalne
    > oprogramowanie
    > lub mp3 lub divxy ?

    Tak jak Ty.

    > a jezeliwezmiemy te zcesc ktorzy zostali zamknieci za cos czego nie
    > zrobili,
    > to co uwazasz ze maja w dodatku pracowac ?

    Niestety tak! po wyjsciu z aresztu moga dochodzic swoich praw i odszkodowań.
    Niestety takich osob o ktorych piszesz jest zbyt mało. To nie jest
    usprawiedliwienie. Takie bledne osadzenie niewinnych ludzi moze sie zdazyć
    jesli sędzia bedzie miał takie poglądy jak Ty czyli mowiąc krótko oskarżanie
    ludzi za pisanie na grupe Durnowatych nic nieznaczacych postów.

    > a w jaki sposob polityka wplywa na utrate pracy?
    >
    > P.
    Wpływa! Mieliśmy wiele wspaniałych zakładów przynoszące zyski, ale po
    zmianie ustroju postanowiono zaniedbać zakłady Państwowe po to by je
    "uziemić" celem ogłoszenia bankructwa i nastepnie sprzedac. Cel wszystko
    sprywatyzować, kosztem nawet życia ludzi.
    W TV mozna popatrzeć jak ZUSy nie chcą wypłacać należytych rent. To cała
    Polityka która sie kreci wokól pieniedzy.
    Po co utrzymywać szpitale państwowe i leczyć biedaków jak do niczego sie nie
    przydadzą i nie potrafią zarobić małych pieniędzy, szkoda na nich pieniedzy,
    lepiej zbudować nowe autostrady, drogi, wyremontować budynki ZUSu lub wysłać
    kolegów posłów na porządne wczasy i dać im wynagrodzenie miesięczne o
    wartosci luksusowego samochodu mozna też odnowić miasto i inne cele kosztem
    ludzkiego cierpienia.
    To tylko kilka przykladow naszego Polskiego niegodnego zycia.