  • Data: 2005-08-04 09:46:19
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mowisz o jakimś znikomym procęcie. Czyli jesli na 1000 więźniów jest 5
    > osob nie winnie aresztowane to mamy cale 1000 więzniow "głaskać po
    > główkach"?

    zrzuc bombe na polske, przestepczosc zlikwidujesz, posiwecisz przy tym
    niewinne osoby, a co tam, co nie?

    > Tak jak Ty.

    co tak jak ja, nie mozesz odpowiedziec na pytanie? Uderzylem w czuly punkt?

    > Niestety tak! po wyjsciu z aresztu moga dochodzic swoich praw i
    > odszkodowań.

    gowno prawda, rzadko komu uda sie dojsc swoich praw w takiej sytucji, tu
    mozna rzeczywiscie
    przesdtawic Twoja statystyke 5 na 1 000

    > Niestety takich osob o ktorych piszesz jest zbyt mało. To nie jest
    > usprawiedliwienie.

    tak tak, jasne, najlepeiej poswiecic innych niewiinych azebys Ty sie lepiej
    poczul

    Takie bledne osadzenie niewinnych ludzi moze sie zdazyć
    > jesli sędzia bedzie miał takie poglądy jak Ty czyli mowiąc krótko
    > oskarżanie ludzi za pisanie na grupe Durnowatych nic nieznaczacych postów.

    akurat w przypadku Twojego posta nie ma najmijeszych watpiwosci ze
    planowales skonruowac urzadzenie do zabijania
    zlodzei , jakiekolwiek tlumaczenie teraz jest pozbawione sensu.

    > Wpływa! Mieliśmy wiele wspaniałych zakładów przynoszące zyski, ale po
    > zmianie ustroju postanowiono zaniedbać zakłady Państwowe po to by je
    > "uziemić" celem ogłoszenia bankructwa i nastepnie sprzedac. Cel wszystko
    > sprywatyzować, kosztem nawet życia ludzi.
    > W TV mozna popatrzeć jak ZUSy nie chcą wypłacać należytych rent. To cała
    > Polityka która sie kreci wokól pieniedzy.

    czyli uwazasz ze firma powinna naraz sie na straty tylko po to by wszyscy
    zachowali prace tak?

    > Po co utrzymywać szpitale państwowe i leczyć biedaków jak do niczego sie
    > nie przydadzą i nie potrafią zarobić małych pieniędzy, szkoda na nich
    > pieniedzy, lepiej zbudować nowe autostrady, drogi, wyremontować budynki
    > ZUSu lub wysłać

    nowe budynki zus to decyzja wladz zus a nie politykow, wiec tutaj chyba ciut
    krecisz,
    za autostrady z tego co ja wiem nie placi tylko panstwo.

    > kolegów posłów na porządne wczasy i dać im wynagrodzenie miesięczne o
    > wartosci luksusowego samochodu mozna też odnowić miasto i inne cele
    > kosztem ludzkiego cierpienia.

    wynagordzenie posla jest adekwatne do zajmowanego stanowiska, trudno by
    otrzymywali 800 zl.
    MOim zdaniem te 13 tez powinny zostac ewentualnie zostac zabrane tym ktorzy
    nic nie robia.
    Bo nie wiem co to mialo na celu procz tego by zawistnym polakom ulzyc oraz
    wplynac pozytywnie na kampanie prezydencka pana Ttuska.

    Prawda jest taka ze nikt nigdy nie dostanie pieniedzy za nic, jezeli ktos
    sie chce dorobic musi sie porzadnioe wziac do roboty,
    owtorzyc swoj bizness, a w tym unia europejska ostatnio bardzo pomaga.

    P.