  • Data: 2005-08-04 08:34:56
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wierze w to zebyś był na tyle uczciwy i miał mp3 kupowane z internetu,
    > nikt Ci w to nie uwierzy!
    > Troche przesadzasz z tą uczciwością.

    k. mac, a gdzie ja twierdze ze nigdy zadnego nielegalnego pliku nei
    mialem?????????? , napisalem to z innym poscie,
    pytam sie Ciebie, skoro nazywazsz smieciem innego zlodzieja to prpobuje (i
    jak widac udalo mi sie) wykazac ze jestes
    takim samym smieciem kradnac dobra niematerilane bo to jest zlodziejstwo
    popelnione w innej formie.
    I do tego uwazasz iz nalezy go zamordowac.

    hipokryzja?

    P.