    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Wed, 27 Jul 2005 16:55:19 +0200

    > A na czym polegać miałoby to planowanie?

    jest to llogiczne samo w sobie, dziwi mnie ze zadajesz te pytanie.
    Planuje zamordowac potencjalnego zlodzieja poprzez porazenei silnym pradem.

    Pamietaj ze przestepswto jest poplenine nawet wtedy gdy nie wiemy ze nie ma
    przedmiotu
    na ktorym te przestepswto zamierzamy popelnic.

    > Kto prosił skurw...na by wchodził do cudzej własności z zamiarem obojętnie
    > jakim - czy to drzemki, dupcz..a się z kolesiem czy tez kradzieży tego
    > samochodu?

    kodeks karny przewiduje za to jakas kare?
    Chcesz walczyc o sprawieldiowsc to postaraj sie o dodanie do
    Art. 279. i do Art. 278. punktu ktory wykluczy mozliwosc stosowania prawa

    ktore umozliwia sedziemu zawieszenie wykonania kary,

    myslisz ze jak mlody chlopak pojdzie na 3 miesiace czy rok w pierwszym
    przypadku (minimum) siedziec
    to nie zmadrzeje?
    Na wiekszosc to podziala.

    a jakie to ma znaczenie?

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"