  • Data: 2005-07-27 15:05:17
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jesli czyta zlodziej informacje na szybie

    jezeli napisze na kartce
    "po przekroczeniu bialej linii odetne Ci glowe " to bedzie to legalne?

    a po z atym zloedziej moze sie spieszyc nie przeczytac, wybic szybe, nie
    umiec czytac lub wiele innych

    lub czytamy informacje o
    > niebezpieczeństwie np. na terenie elektrowni lub jakiegoś wojskowego
    > poligonu lub jeszcze gdzies inndziej, wiadomo ze wejscie na teren to
    > śmierć!

    ale samochod jest z reguly przeznazcony do jezdzenia czyz nie?

    > Więc czemu ja mam odpowiadać za śmierć złodzieja, przecież nie musiał
    > wsiadać do samochodu lub wchodzić na poligon wojskowy lub na teren
    > elektrowni, wiedzial ze moze zginąć, sam podjoł ryzyko!

    po co odpowiadac za smierc dziecka ktore wpadlo do otwartej stuydzienki
    przeciez moglo patrzec pod nogi,

    Przecierz ja nie
    > planuje zadnej smierci zlodzieja, on sam dokonuje wyboru czy wejsc czy
    > sobie odpuscic, to tak w skrucie.

    planujesz morderswto potencjalnego zlodzieja, ja bym na miejscu pewnych
    sluzb sie Toba zainteresowal i sprawe
    rozdmuchal by wyperswadowac innym taka glupote.

    ps.
    skrócie a nie skrucie.

    p.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"