  • Data: 2005-07-27 15:34:09
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz O. napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości > jest to llogiczne samo w sobie, dziwi mnie ze zadajesz te
    > pytanie.

    > To poligon wojskowy i elektrownia tez lamie Prawo!?
    > Jak wejde na teren elektrowni i dotkne jakiegos kabla i mnie prad spali to
    > co kierownik Elektrowni pojdzie siedziec na 25lat za to ze nie przewidzial
    > ze ktos jakims cudem moze sie znalesc na terenie ktory niesie smierc

    nie zauwazasz subtelnej róznicy pomiedzy urządzeniem technicznym
    utrzymywanym pod napięciem z przyczyn technologicznych i urzadzeniem,
    które ma na celu smiertelne porazenie prądem jakiejś osoby?

    > Tak zgadzam sie, prawo trzeba zmienić.

    A chcesz płacic wyższe podatki na budowę nowych wiezień i utrzymanie
    tysiecy dodatkowych więźniów?

    naiwniak.

    --
    Falkenstein