  • Data: 2005-07-27 15:44:13
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc87r9$qm1$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli napisze na kartce
    > "po przekroczeniu bialej linii odetne Ci glowe " to bedzie to legalne?

    To nie to samo! Ja bronie własną rzecz, moze nawet dobytek !

    > a po z atym zloedziej moze sie spieszyc nie przeczytac, wybic szybe, nie
    > umiec czytac lub wiele innych

    Urzadzenie moze powiadamic glosowo i zaczac odliczanie!

    > lub czytamy informacje o
    >
    > ale samochod jest z reguly przeznazcony do jezdzenia czyz nie?

    Tak i jest moja wlasnoscia!

    > po co odpowiadac za smierc dziecka ktore wpadlo do otwartej stuydzienki
    > przeciez moglo patrzec pod nogi,

    Za to beda odpowiadac sluzby wodociagowe lub inne za kiepskie zabezpieczenie
    przy otwieraniu pokrywy.

    > Przecierz ja nie
    >
    > planujesz morderswto potencjalnego zlodzieja, ja bym na miejscu pewnych
    > sluzb sie Toba zainteresowal i sprawe
    > rozdmuchal by wyperswadowac innym taka glupote.

    To Pan to powiedzial ! Ja pytalem o sprawy prawne i niezamierzam nikogo
    skrzywdzic!!
    W RPA istnieja podobne urzadzenia rowniez bardzo niebezpieczne !
    Przypominam ze jestesmy w kraju Demokratycznym i moge na tej grupie zadawac
    pytania jakie mi sie podobaja a cenzurowanie nie nalezy do mnie !
    Pozdrawiam
    Mariusz