  • Data: 2005-07-27 14:38:32
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:13qb00l22wckh.1t2humnboqkr1.dlg@40tude.net...

    > A na czym polegać miałoby to planowanie?
    > Kto prosił skurw...na by wchodził do cudzej własności z zamiarem obojętnie
    > jakim - czy to drzemki, dupcz..a się z kolesiem czy tez kradzieży tego
    > samochodu?
    > Ponadto - jaka widzisz różnicę pomiędzy *własnością* w postaci
    > domu/mieszkania a samochodu ? (Tylko nie wyskakuj ze to jest ruchomość o
    > nieruchomość, że to jest droższe czy tamto jest droższe) - chodzi mi o
    > *WŁASNOŚĆ*
    >

    > --
    > Pozdro... Artur Ch.
    > GG: 997997 ICQ: 99380423
> [...]

    Racja ! Ciagle pisze ze to samo postepowanie dotyczy wchodzenia na poligon
    wojskowy czy na teren elektrowni w jednym i drugim przypadku sa ostrzezenia,
    ale jesli wejdziemy na teren PAŃSTWOWY czyli np. poligon wojskowy i dojdzie
    do zdarzenia np. takiego ze zolnierz niechcial isc do wojska i bronil sie
    jak tylko mogl aby nie odbyc sluzby wojskowej bo wie o tym ze nie bedzie
    dobrym zolnierzem po co w niego panstwo inwestuje jak na poligonie ze
    strachu opuscil karabin i strzeli niechcacy w kamien a kula sie odbila i
    zabila czlowieka ktory akurat znajdowal sie na poligonie wojskowym. Czyli
    widac ze Panstwo nie odpowie za swoja glupote bo powie ze Narod poligony
    istnieja w celu ochrony Narodu a ja jako obywatel tego durnego Narodu nie
    moge chronic swojej wlasnosci! Gdzie tu logika w prawie?