  • Data: 2011-02-24 08:44:14
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2011 09:31, Dysiek pisze:

    > Nie wstydze sie, ze wiem troche o trawie. Wstydze sie natomiast, ze panstwo
    > w ktorym zyje feruje wyroki za posiadanie nawet najmniejszej ilosci ziela,
    > ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol, nikt po nim nie
    > zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go przedawkowac.

    Cóż, władzuchna musi mieć kogoś lub coś, co można wskazywać jako ZŁO.

    Trzeba jakoś odwracać uwagę społeczeństwa od tego, że politycy z
    definicji kłamią i marnotrawią społeczną kasę, wymiar sprawiedliwości
    jest skorumpowany oraz niekompetentny.

    Zamiast zalegalizować te wszystkie "używki" i je zwyczajnie opodatkować,
    a przy okazji praktycznie zlikwidować przestępczość w tej dziedzinie,
    lepiej podnieść VAT i od czasu do czasu zrobić jakąś "akcję" z
    likwidacją czyjejś cieplarni.

    Przepisy są o tyle kretyńskie, że jak masz pole, wysieje ci się trochę
    maku z sąsiedniej łąki, a jakiś skurwiel zrobi donos - to masz przesrane.

    Tylko że to nie tylko u nas... Póki ludzie nie zmądrzeją i ci wszyscy
    kłamcy i hipokryci nie zostają w taki czy inny sposób wyeliminowani -
    będzie tak jak jest.