  • Data: 2011-02-25 00:46:41
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-24 09:31, Dysiek pisze:

    > Nie wstydze sie, ze wiem troche o trawie. Wstydze sie natomiast, ze panstwo
    > w ktorym zyje feruje wyroki za posiadanie nawet najmniejszej ilosci ziela,
    > ktore (patrz raport WHO) jest mniej szkodliwe niz alkohol, nikt po nim nie
    > zachowuje sie agresywnie i do tego nie mozna go przedawkowac.

    Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
    klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
    łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone, zamykane drzwi mojego korytarza.
    Potem policja robiła codziennie obchód po piętrach i narkomaństwo się ze
    schodów wyniosło, tzn nie przychodziło do naszego bloku handlować i ćpać.
    Ostatnio wynajął mieszkanie obok inny narkoman z dziewuchą, Oj, co tam
    sie działo, Tak trzaskali drzwiami, że mało co moje drzwi z futryny mi
    nie wypadły. Latał po korytarzu w skarpetkach, lubił dzwonić ciągle
    dzwonkiem do mojego mieszkania, żebym wyszła słuchać jego bełkotów.
    Pluciem to nie dosięgnął, bo mam zaporę-kratę, ale drzwi mi opluł. W
    rezultacie zapłacił dzielnicowemu mandacik (podobno 200 zł), że mieszka
    bez meldunku (wynajmuje), więc i za wodę nie płacił. Sprawa potem była w
    sądzie, ale sędzia to być może jakiś kolega tego co to mieszkanie
    podnajmuje. A ten co podnajmuje to pracuje w jakiejś knajpie, prowadził
    też (może jeszcze prowadzi) delikatnie mówiąc agencje towarzyską na
    telefon w tym mieszkaniu (obok mojego) a do knajp i burdelów sędziowie
    po znajomości pewnie też chodzą.

    --
    animka