  • Data: 2011-02-24 17:13:47
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj to malo wiesz o "trawie" :-)
    > czy wiesz ze wypalenie jednego skreta trawki powoduje zatrucie organizmu
    > takie, ze z np. mózgu szkodliwe substancje sa wydalane przez... tydzien?
    > Tak tak, siedem dni.

    Raczej ty udowadnisz swoja ignoracje - nawet nie potrafisz poprawnie napisac
    slowa marihuana :-) Po drugie kumulacja THC w organizmie nie jest toksyczna,
    wiec nie widze problemu w tym, ze resztki THC organizm usuwa w 7 dni.

    > Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy
    > jest zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja.

    Niestety funkcjonuje idiotyczne prawo, ktore daje zawiasy osobie, ktora
    wypalila skreta i osobie, ktora ciezko kogos pobila. Nie widzisz tutaj
    absurdu?

    > Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w marysce
    > spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje
    > sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

    :D Maruhuana w przeciwienstwie do alko nie wywoluje agresji. I naprawde znam
    mnostwo osob palacych ziele i nie widzialem, zeby zachowywali sie po nim
    agresywnie. Zreszta rzuc okiem na raport WHO, a potem wypowiadaj sie o
    dzialaniu i skutkach palenia.

    Dysiek