  • Data: 2011-02-25 07:12:17
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ik63c4$dpn$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiscie, ze miekkie narkotyki powinni zalegalozowac chocby ze wzgledu
    > na ich znikoma szkodliwosc (mniejsza od tytoniu i alkoholu). Poza tym
    > teraz sytuacja wyglada tak, ze idziesz do dilera zeby kupic trawe a on
    > mowi "dzisiaj nie mam, ale mam piguly, chcesz?". W takim momencie trzeba
    > wiecej samodyscypliny (ktorej u nastolatkow brak) zeby sie nie wkopac w
    > duze gowno. W momencie legalizacji problem znika - nikt nie bedzie cie
    > namawial do twardych, z ktorych jest lepszy zysk a i klient staly (w
    > przypadku ziela NIE istnieje uzaleznienie fizyczne).

    Zdaje sie ze nie przeczytales tego co napisalem.
    Narkotyki "miekie" (cokolwiek by to mialo znaczyc) nadal sa narkotykami i
    rowniez powoduja uzaleznienie. Nie ma tu znaczenia ze uzaleznienie fizyczne
    przy "zazywaniu" marichuany (celowo nie pisze ze paleniu, poniewaz jest
    jeszcze pare innych sposobow jej "zazywania") nastepuje po faktycznie bardzo
    dlugim czasie i po uzyaniu jej w sporych dawkach.
    Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde
    niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.
    Tyle.