  • 1. Data: 2011-02-22 21:46:36
    Temat: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Dziś o północy policjanci patrolujący ulice Zamościa zauważyli na
    osiedlu Wyszyńskiego śpiącą w śniegu młodą kobietę. Próba nawiązania
    rozmowy z dziewczyną nie przyniosła efektów, kobieta była kompletnie
    pijana. Na podstawie odnalezionego w jej torebce dokumentu policjanci
    ustalili, że jest to 24-letnia mieszkanka Zamościa. Przy okazji
    mundurowi znaleźli foliowy woreczek z zawartością roślinnego suszu. Po
    badaniu okazało się, że jest to marihuana o wadze 0,43 grama. Z takiej
    ilość środków odurzających można sporządzić około 170 porcji konsumenckich.

    Policjanci przewieźli 24-latkę do policyjnego aresztu. Zgodnie z ustawą
    o przeciwdziałaniu narkomanii posiadanie środków odurzających zagrożone
    jest karą do 3 lat pozbawienia wolności.

    http://www.policja.pl/portal/pol/1/62948/Prosto_z_za
    spy_trafila_do_aresztu.html

    170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba
    ktoś ocipiał z tymi liczbami, albo policja znalazła wierzy, że dragi
    można zażywać w sposób homeopatyczny ;)

  • 2. Data: 2011-02-22 22:04:14
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > 170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba ktoś
    > ocipiał z tymi liczbami,

    Mnie tam zawsze uzczono ;-) ze z grama to 6 kulek bez vatowania ;-)

    >albo policja znalazła wierzy, że dragi można zażywać w sposób homeopatyczny
    >;)

    Dobre :D

  • 3. Data: 2011-02-23 07:50:22
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-02-22 22:46, PesTYcyD pisze:

    > 170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba
    > ktoś ocipiał z tymi liczbami, albo policja znalazła wierzy, że dragi
    > można zażywać w sposób homeopatyczny ;)

    Ze strony znikło info o ilości. Albo się w artykule pomylili z ilością,
    albo usunęli bo zauważyli że 0.4g to nie tak dużo :)

  • 4. Data: 2011-02-23 07:51:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 22:46:36 +0100, PesTYcyD napisał(a):

> [...]
    >
    > 170 porcji z 0,4 grama? przecież to ledwo na skręta wystarcza. Chyba
    > ktoś ocipiał z tymi liczbami, albo policja znalazła wierzy, że dragi

    Nie widzę w tym artykule nic o 0,4g. Skąd wyczarowałeś tę ilość?

    Henry

  • 5. Data: 2011-02-23 08:45:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości grup
    net...

    http://i.imgur.com/KKYy9.png

  • 6. Data: 2011-02-23 10:32:32
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 22.02.2011 22:46, PesTYcyD wrote:
    > Dziś o północy policjanci patrolujący ulice Zamościa zauważyli na
    > osiedlu Wyszyńskiego śpiącą w śniegu młodą kobietę.

    Ślepa kura też się cieszy i chwali, gdy ziarno prypadkiem do dzioba samo
    wpadnie.

    Zabójcy szefa dzielnych policjantów jak nie było tak nie ma.

    mi

  • 7. Data: 2011-02-23 12:56:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 09:45:02 +0100, qwerty napisał(a):

    > http://i.imgur.com/KKYy9.png

    Wiem - wczoraj widziałem coś podobnego na jakiejś wp czy gazecie.

    Było, zniknęło i tylko PesTYcyD zrobił z siebie idiotę i plotkarza, bo z
    newsów już tego nie skasuje.

    Henry

  • 8. Data: 2011-02-23 13:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-23 13:56, Henry(k) pisze:

    > Było, zniknęło i tylko PesTYcyD zrobił z siebie idiotę i plotkarza

    Czemu tak twierdzisz?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-02-23 13:30:16
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 23, 1:56 pm, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > By o, znikn o i tylko PesTYcyD zrobi z siebie idiot i plotkarza

    Idiote to ty z siebie zrobiles w tym momencie. I policjanci z samych
    siebie jak zwykle,, przypomina sie przypadek gdzie w programie
    graficznym powielili "dzialke" czegos tam. Ale to chyba od dawna
    wiadomo kto tam pracuje... Szkoda ze nikt z tym nic nie robi.

  • 10. Data: 2011-02-23 14:00:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 14:02:00 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Czemu tak twierdzisz?

    Ktoś się pomylił przepisując, albo był głupi i wziął przeliczył to na
    działki jakiegoś twardego narkotyku którego trzeba tylko mg na działkę (ja
    też nie wiem ile trzeba marihuany na jednego skręta).
    Zdarza się... ale wykrył błąd i go usunął ze strony. Zaś PesTYcyD kręci z
    tego aferę powołując się na coś czego już nie ma - i tego już nie odkręci.
    To już nie pierwszy przypadek, że ktoś powołuje się na bzdury z internetu
    oznajmiając to grzmiącym głosem, jakby już było po ogłoszeniu wyroku.

    Henry