  • Data: 2011-02-25 07:21:19
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ik5hkd$6vk$1@inews.gazeta.pl...

    > ROTFL
    >
    > Wiesz, że coś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele ani nawet, czy to
    > na pewno dzwony kościelne ;)

    > Ach, piszesz o jakiejś "marichuanie"... Może to faktycznie tak działa,
    > ale tutaj mowa była o marihuanie ;)
    >
    > Generalnie pokręciłeś i to dość ostro - zapoznaj się łaskawie z opisem z
    > wikipedii, tam jest to znacznie bardziej merytorycznie ujęte
    > (przynajmniej w angielskojęzycznej, do polskiej jakoś nie zajrzałem).

    Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P
    czego juz o tobie powiedziec nie mozna
    (fakt, mialo byc "marihuana").
    Wikipedia dla ciebie jest super zrodlem wiedzy? Hmm. Coz, radze zapoznac
    sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o czyms o czym masz blade
    pojecie. Albo przeczytac pare publikacji faktycznie mowiacych o temacie.
    Niestety w tym temacie z Markiem Kotanskim nie bedziesz miec juz mozliwosci
    porozmawiania (a szkoda, wiele moglbys sie dowiedziec).