  • Data: 2011-02-25 01:51:09
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 01:46, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
    > klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
    > łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone,

    Kolejna ekspertka... W temacie piszemy o szkodliwosci marihuany, nikt
    kto ma jakas wiedze w tym temacie nie uwierzy Ci ze ktos po marihuanie
    byl agresywny. Co najwyzej mogl byc pod zbyt slabym jej wplywem i po
    prostu zachowywal sie normalnie (w sensie ze dla niego normalnie - tak
    jakby nie byl pod czegos wplywem). Wrzucanie do jednego worka
    marihuany i chocby amfetaminy (tu juz uwierze w agresje) to wymysl
    policyjnych pogadanek dla szkol podstawowych. Sam mialem okazje byc na
    takiej - po latach czlowiek sie smieje, ale niestety nie wszyscy maja
    dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
    powielaja bzdury.