eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <612dc3a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <sgkh8p$8h7$1@gioia.aioe.org>
    <612dff3c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <612e4557$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e62be$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e6fd1$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <sglu1e$cer$1@gioia.aioe.org> <612fa342$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgo8o1$vh6$1@gioia.aioe.org>
    <612faa2a$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgppmb$gdr$1@gioia.aioe.org> <6130eea4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 2 Sep 2021 18:53:26 +0200

    On Thu, 2 Sep 2021 17:32:52 +0200, nadir wrote:
> [...]
    cy-powinny-zglosic-status-uchodzcy-na-bialorusi/
    > Żeby nie odbiegać od tematu.
    > Mam do Usnarza Górnego jakiś 630 kilometrów w linii prostej. Dziś w
    > okolicach mostu granicznego na Odrze partol zatrzymał trzech śniadych
    > młodzieńców. Jeden miał paszport iracki, ciul wie czy na prawdziwe dane,

    Ale wize czy mial :-)

    > bo to będzie ustalać SG, dwóch pozostałych nie miało żadnych dokumentów.
    > Jeszcze 200-300 metrów i byliby w Niemczech.

    I po ch* bylo zatrzymywac :-)

    > Nie mam pojęcia czy oni w moje okolice przybyli z Usnarza Górnego czy
    > Mszany Dolnej, ale skąd by nie przybyli nie wystąpili po drodze o azyl w
    > naszym kraju. Teraz po zatrzymaniu przez patrol, pewnie nadrobią to
    > niedopatrzenie.
    > Takich akcji w mojej okolicy jest kilkanaście w tygodniu.
    > Niech demagodzy dalej sobie pierdolą.

    No coz, we Wroclawiu widuje takie bardzo ciemne osoby, rzeklbym
    brazowo-czarne, ale raczej nie afrykanskiego pochodzenia.
    Twarze bardziej pasujace do Europy.

    I nie wiem - Hindusi jacys, innych himalajskich pastw, a moze gdzies
    z Andow ?

    Tylko ze oni tu raczej legalnie sa.
    I co - "legitymujemy sniadych" to dyskryminacja zakazana, czy nie? :-)

    J.