eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-02 22:11:49
    Temat: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2021 o 20:00, J.F pisze:

    > schengenska teraz.

    W sumie tak.

    > A no widzisz - Niemce chronia swoje granice :-)

    Nie od dziś.

    > Ale to nie uprawnia do przesladowania :-)

    Legalna kontrola to jeszcze nie prześladowanie.

    > No nie wiem - od czasow Schengen to chyba wiadomo dokladnie ile wiz
    > dostali. Fakt, ze mogli pojechac dalej ... ale u nas dostana
    > pozwolenie na prace, i znow komputery szybko licza.
    > Moze jeszcze meldunek maja ...

    Raz, że z Ukrainą mamy miejscami taką granicę jak z Białorusią i tam też
    są ruchawki lokalsów.
    Dwa, to jak się wiza skończy, a gość nie wyjedzie lub jej nie przedłuży,
    to dopóki ktoś go nie wychwyci to siedzi u nas. A że on podobny do
    nikogo, to trudniej wychwycić.