eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-02 19:49:24
    Temat: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2021 o 18:53, J.F pisze:

    > Ale wize czy mial :-)

    Polską? Z tego co wiem, to nie, bo gdyby miał, to znaczy że może
    legalnie u nasz przebywać i by go nie zawinęli.

    > I po ch* bylo zatrzymywac :-)

    Bo Niemcy i tak by ich odesłali, gdyby u nich "wypłynęli".
    To był poza tym, łączony patrol polsko-niemiecki, więc nawet kopa w dupę
    nie bardzo było jak zasdzić.

    > No coz, we Wroclawiu widuje takie bardzo ciemne osoby, rzeklbym
    > brazowo-czarne, ale raczej nie afrykanskiego pochodzenia.
    > Twarze bardziej pasujace do Europy.
    >
    > I nie wiem - Hindusi jacys, innych himalajskich pastw, a moze gdzies
    > z Andow ?
    >
    > Tylko ze oni tu raczej legalnie sa.
    > I co - "legitymujemy sniadych" to dyskryminacja zakazana, czy nie? :-)

    No ale co poradzisz, że rzucają się w oczy jak Eskimos na Madagaskarze?
    Zresztą to nawet dla nas lepiej, można ich wychwycić. Bo Ukraińcy już
    tak się w oczy nie rzucają i nikt tak na prawdę nie wie ilu ich u nas jest?