eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-02 20:00:18
    Temat: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Sep 2021 19:49:24 +0200, nadir wrote:

    > Polską?

    schengenska teraz.

    > Z tego co wiem, to nie, bo gdyby miał, to znaczy że może
    > legalnie u nasz przebywać i by go nie zawinęli.

    Niby tak, ale kto ich tam wie :-)

    > Bo Niemcy i tak by ich odesłali, gdyby u nich "wypłynęli".

    Jakby zlapali. Albo jakby powiedzieli jak przybyli.
    A jak sie fama rozniesie, ze trzeba mowic ze Austrii ? :-)

    > To był poza tym, łączony patrol polsko-niemiecki, więc nawet kopa w dupę
    > nie bardzo było jak zasdzić.

    A no widzisz - Niemce chronia swoje granice :-)

    > No ale co poradzisz, że rzucają się w oczy jak Eskimos na Madagaskarze?

    Ale to nie uprawnia do przesladowania :-)

    > Zresztą to nawet dla nas lepiej, można ich wychwycić. Bo Ukraińcy już
    > tak się w oczy nie rzucają i nikt tak na prawdę nie wie ilu ich u nas jest?

    No nie wiem - od czasow Schengen to chyba wiadomo dokladnie ile wiz
    dostali. Fakt, ze mogli pojechac dalej ... ale u nas dostana
    pozwolenie na prace, i znow komputery szybko licza.
    Moze jeszcze meldunek maja ...

    J.