  • Data: 2008-05-13 22:33:20
    Temat: Re: PoRD - w nawiazaniu do posta Tristana
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek w <news:g0d3ii$hnp$1@news.onet.pl>:

    > To co powiesz na takie oznakowanie. Szczególną uwagę zwracam na
    > oznakowanie poziome *przed* wjazdem na rondo

    > http://bi.gazeta.pl/im/4/4913/m4913084.jpg

    Żeby się ktoś jeszcze do niego stosował, Nie tylko na tym skrzyżowaniu...

    Ale napiszę z grubsza, bo nie wiem o co pytasz i jakim to ma związek z
    tematem pierwszeństwa przy działającej sygnalizacji i znakach poziomych z
    pierwszeństwem łamanym:

    Jadąc Jana Pawła od dołu do góry mam do wyboru trzy pasy (podobnie z góry do
    dołu i z prawej do lewej oraz z lewej do prawej)
    Skręcając z Jana Pawła w lewo mam tylko lewy pas (analogicznie skręcając w
    lewo ze Słonimskiego/Okopowej). Podobnie jest ze skrętem w prawo...
    Oznakowanie poziome pozwala wjechac na wewnetrzny pas (czyli przeciwnie do
    tego co na innych "rondach"), a na początku kazdego /ćwierćokregu/ można
    sobie zmieniać pas do woli (mając w d... to co nakazują znaki przed
    skrzyżowaniem)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]