  • Data: 2008-05-13 22:42:09
    Temat: Re: PoRD - w nawiazaniu do posta Tristana
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    SDD w <news:g0d4d1$k48$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > P-20 tez reguluje pierwszenstwo i wydaje sprzeczna dyspozycje

    Nie wiem co ma "koperta" do pierwszeństwa, ale przyjmę, ze jednak chciałeś o
    P-12 napisać.

    Więc jakiez to sprzeczne dyspozycjie wydał znak P-12? Minąłeś już
    sygnalizator kilka metrów wcześnieji nie stosujesz się do tego znaku -- ot
    tyle.

    > Czyli nie ustepuje, gdyz moj tor ruchu ni ekoliduje z torem innych
    > uczestnikow.

    Skręcasz w lewo i koliduje -- kombinuj dalej

    > D-1 z tabliczka nie wydal mi sprzecznej dyspozycji.

    Dlaczego rozróżniasz D-1 i D-1 z tabliczką? To jest zgodnie z przepisami
    jeden znak.

    > D1 powiedzial "jedz", masz pierwszenstwo.
    > S-1 zielony "mozesz jechac za sygnalizator".
    > Nie ma sprzecznosci, respektuje oba

    I znowu to samo pytanie: D-1 z "zielonym" respektujesz a dlaczego nie
    respektujesz B-20 z P-12 za "zielonym"?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]