  • Data: 2005-03-18 09:35:55
    Temat: Re: Pieski
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d1e5oi$3md$1@inews.gazeta.pl...

    >ja moje dzieci
    > bardzo wcześnie uczyłam, jak bezpiecznie smarować sobie kanapki.

    To znaczy w jakim wieku? Moje dziecko nie ma jeszcze dwóch lat. Jakoś nie
    wyobrazam sobie, zebym dawała mu nóz do ręki i kazala smarowac kanapki.
    Widelcem i łyzką posluguje sie od prawie roku

    > A co do meritum - uczyłam moje _psy_, że dziecko może dotykać ich misek i

    A ja uczyłam moje dziecko, ze misek rotta dotykać nie wolno bo są be [ze
    względu na higienę]

    > Dlatego dziecko
    > może dotykać psich zabawek.

    jak wyżej. Taki maluch bada wszystko przez wsadzenie do buzi. Jakos srednio
    mi sie uśmiechalo zeby pies mamlał zabawkę w paszczy, a potem dzidek ją
    pakował do buzi.

    > Mastif, o którym pisałam, w wyniku przeżyć z przeszłości po prostu nie był
    > do tego zdolny

    Napisałam w jednym z postów ze test mógł byc ostatecznym ale nie wierzę, ze
    jedynym kryterium , czy psa uśpić czy nie. Post cherokee odczytalam bowiem
    tak, ze przywoża psa do schroniska, stawiają przed nim michę, probują zabrać
    i jak pies sobie da odebrac to do klatki w oczekiwaniu na adopcję, jak nie
    to pod iglę.Nie negowałam testu jako takiego - negowałam jedynie ze byl
    jedynym kryterium

    HaNkA