  • Data: 2005-03-18 13:21:12
    Temat: Re: Pieski
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d1efps$m2o$1@inews.gazeta.pl...

    > Zaraz zaraz, bo kręcisz strasznie.

    Raczej Ty masz problemy ze zrozumieniem i interpretujesz moje slowa jak Ci
    wygodnie, zreszta nie pierwszy raz o ile pamietam. Miski sa be i nie wolno
    się nimi bawić, puszczać w nich gumowych kaczek, wsadzać paluchów, wyciagac
    rociego zarcia etc. Wolno zanosić rocie miski do zlewu, gdy mama/tata o to
    poprosi. Następną rzeczą, które robi moje dziecko po takiej czynności jest
    mycie rączek - samo wiąże przyczyne - kontakt z rocią miską ze skutkiem -
    konieczność umycia rąk. Zeby Ci ułatwić napiszę jeszcze raz - dużymi
    literami - MISKI I ZABAWKI MEGO PSA NIE SĄ UZYWANE DO ZABAWY PRZEZ MOJE
    DZIECKO I BEZ MOJEJ APROBATY NIE WOLNO ICH DOTYKAC. Mam nadzieję, ze dość
    jasno tym razem.

    A jeśli chodzi o zabawy dziecka z nożami to jakoś sie wstrzymam. Wolę jak
    bawi sie zabawkami odpowiednimi dla jego wieku.

    HaNkA