  • Data: 2005-03-18 11:58:52
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Ewa Ressel" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał(a):

    > > Jest mnóstwo bezpiecznych noży
    > > specjalnie dla dzieci
    >
    > Nie mam takowych

    Nawet zwykły nóż do smarowania jest dla dziecka bezpieczny. IMO rzecz jasna.

    > ja widzę. Róznica jest taka, ze moje dziecko zapewne nie jest takie
    genialne
    > jak byly Twoje. Widzę je codziennie i pozwól mi jako matce zadecydować czy
    > jest gotowe do wykonywania jakieś czynności czy nie.

    A czy ja Ci czegoś zabraniam?

    > Moje dziecko zanosi rocie miski do zlewu ale dalej nie widze powodu dla
    > którego mialoby grzebac w psim żarciu gdy pies je.

    Zaraz zaraz, bo kręcisz strasznie. Przed chwilą pisałaś, jak to tłumaczysz
    dziecku, że "miska jest be". Początkowo, że z powodów bezpieczeństwa,
    później, że z higienicznych. Teraz piszesz, że dziecko nosi _brudne_ miski.
    No to w końcu jest "be" ta miska, czy nie jest?

    > Gdy zaczal chodzic po mieszkaniu mial ok 1/2roku. Wtedy nauczyłam, ze
    rocie
    > miski i zabawki są rocie i bawić sie nimi nie nalezy. Najwyrażniej
    > skutecznie bo nadal ich nie rusza.

    Hmm, ciekawe, jak można do zlewu coś odnieść "nie ruszając" :->
    ER