  • Data: 2005-03-18 14:35:33
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o ile wiem rozmawialismy o astmie wiec badz laskaw nie zbaczac z tematu

    To ty zboczyłeś z tematu. Jeśli ktoś puszcza psa luzem (łamie prawo) to on
    ponosi konsekwencje tego, co pies zrobi, a nie producent smyczy. Bez względu
    czy pies pogryzie dziecko, czy poliże dziecko chore na alergię.

    > i demagogie to ty uprawiasz

    Nie.

    > bo ja pisze o pilnowaniu chorego dziecka a
    > ty o pogryzieniu

    Próbujesz odwrócić kota (psa? :)) ogonem. Według twojej teorii dziecko, które
    znajdzie w śmietniku granat i zginie od eksplozji jest samo sobie winne. Bo
    przecież powinno przejść szkolenie z obchodzeniem się z niebezpiecznymi
    przedmiotami. Ewentualnie rodzice są winni, że nie nauczyli dzieciaka, jak się
    granat zabezpiecza... Albo to tylko problem dziecka, bo było chore (no bo które
    zdrowe dziecko bierze do ręki granat...?). A przecież winny jest tylko
    szaleniec który ten granat zostawił w ogólnodostępnym miejscu, podobnie jak
    winny jest właściciel psa, który nie potrafi go upilnować.

    Czapla