  • Data: 2009-11-12 20:19:53
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hdhlpe$akp$1@news.onet.pl...

    > Gdyby ten IQ=30 zawsze malował prawy pas tylko i wyłącznie prowadzący do
    > skrętu w
    > najbliższy zjazd (w prawo z linią ciągłą) to takie ronda były by dla
    > wszystkich
    > proste bezpieczne i przepustowe...................

    wiec jednak przyznajesz mi poniekad racje, ze to glupota, bo ineligentnemu
    czlowiekowi wymalowanych pasow nie trzeba do tego, aby jezdzil normalnie i
    nie utrudnial innym ludziom zycia na drodze ;)

    > Ci co wjeżdżają z prawego pasa w zasadzie płynnie mogliby przez te ronda
    > przejechać gdyby nie musieli co chwili ostro stopować aby wypuścic kogoś
    > zjeżdżającego
    > na ślepo wprost z wewnętrznego pasa. (lewego jak ktoś woli) . Ten lewy pas
    > to zajmują zwykle ci co lubią sie przepychać gdzie tylko sie da - przy
    > zjeżdżaniu z rond
    > także - to z mojej obserwacji.

    ci co wjezdzaja na wewnetrzny pas, bo do jechali do ronda lewym i akurat
    chca zjechac z ronda dalej niz pierwszym zjazdem, mogli by plynnie i bez
    wciskania sie, przejechac rondo, gdyby nie dupki, co jak nie maja
    wymalowanych pasow, to nie wiedza jak maja jezdzic i sierota musi jechac do
    okola wysepki zewnetrznym pasem

    jak widzisz kazdy kij ma dwa konce, a prawda jest taka, ze i bez
    wymalowanych pasow, kazdy powinien uzywac zewnetrznego pasa na rondzie,
    tylko do zjazdu pierwszym zjazdem, a najdalej drugim