  • Data: 2009-11-17 19:35:33
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Nie wprowadzaj zamieszania - akurat jest zupełnie odwrotnie (wg.
    > przepisów nie ma prawa być ronda bez znaku "ustąp pierwszeństwa").

    Dopiero od 2012 no i to dotyczy Polski i terenu dróg publicznych.
    Ale ja zupełnie nie o tym piszę w swoich wypowiedziach. Nie ma znaczenia
    czy jest ustąp czy nie, bo jeśli mówimy o priorytetach wlotów, to czy
    jest znak ustąp, czy nie, to mamy do czynienia ze skrzyżowaniem
    równorzędnym.

    > Swoją drogą ciekawe co jeżeli jednak takie rondo się znajdzie? Mam
    > założyć że ten znak ma jednak być i zachowywać się tak jakby był,

    w żadnym wypadku. Tu masz szerzej na ten temat:
    http://ww6.tvp.pl/6287,808591,1.view
    Tylko, że ja nie o tych aspektach pisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek