  • Data: 2009-11-17 16:24:23
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.11.2009 17:00), szerszen wrote:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hducg8$35h$1@news.interia.pl...

    > bo po pierwsze wjezdzajac na rondo nie masz nikogo po prawej, ktory
    > bylby na torze kolizyjny z twoim, a po drugie, tak wlasnie mowia
    > przepisy, pojazd wjezdzajacym ma pierszenstwo przed bedacym na rondzie,
    > jesli nie ma innych znakow, czego jeszcze nie rozumiesz?
    > przeciez tu wlasnie obowiazuje regula prawej strony, wjezdzajacy na
    > rondo sa z prawej strony, wiec maja pierszenstwo

    Nie wprowadzaj zamieszania - akurat jest zupełnie odwrotnie (wg.
    przepisów nie ma prawa być ronda bez znaku "ustąp pierwszeństwa").

    Swoją drogą ciekawe co jeżeli jednak takie rondo się znajdzie? Mam
    założyć że ten znak ma jednak być i zachowywać się tak jakby był, czy
    też odwrotnie - mam jechać wg. znaku "ruch okrężny", teoretycznie
    niewystępującego samodzielnie, ale jednak mówiącego że mam pierwszeństwo.

    p. m.