  • Data: 2009-05-12 10:52:29
    Temat: Re: PORD
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 May 2009 12:06:13 +0200, januszek napisał(a):

    > Rozwin bo znowu, przynajmniej dla mnie, przewodnia mysl tej wypowiedzi
    > jest dla mnie tajemnica ;)

    Nale co tu rozwijac. Zalozmy, ze kolo twojego miejsca zamieszkania jest
    ddr. Jest tam od lat, doskonale o niej wiesz. Ja jestem 'przelotem'.
    Zbieg okolicznosci chcial, ze jedziemy jezdnia obok tej drogi dla rowerow,
    powiedzmy, ze 'usiadlem ci na kole' Nagle zatrzymuje nas policja.
    Sprawdzaja dowodziki, okazuje sie ze mieszkasz obok, a ja 20km dalej. I co?
    Ty dostajesz mandat a ja nie?

    --
    marcin