  • Data: 2009-05-12 13:54:52
    Temat: Re: PORD
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:vu9r86bn7ynm$.dlg@piki.fixed...

    > No to troche pojawia sie tu nierownosc wobec prawa. Staly mieszkaniec
    > okolicy musi sobie utrudniac i zjezdzac na sciezke, a ktos kto przejezdza
    > pierwszy raz nie musi. Ciekawe to nasze prawo w interpretacji tej grupy :)

    Ale co w tym jest dziwnego?
    To jest normalne. Jesli jestes w kraju, gdzie np. pierdzenie w meisjcach
    publicznych jest zakazane, i jesli pierdniesz Ty i idacy kolo Ciebei
    tubylec, to - o ile to normalny kraj prawa - tubylec dostanie kare an 100% a
    Ty masz szanse sie wybronic usprawiedliwiona niewiedza - karanie pierdzenia
    generalnei jest rzadkoscia w systemach prawnych roznych krajow. Co innego
    np. kradziez z wlamaniem - to jest standard i ty bedziesz ukarany tak jak
    tubylec.
    Ja nei widze w tym nic nienormalnego.
    Interpretacja grupy nei ma nic do rzeczy - liczy si einterpretacja sadu.
    Jak si ewyrok ni epodoba, to si eodwolac. moze Sad Okregowy Ci to lepiej
    wytlumaczy niz Rejonowy i zrozumiesz.

    Pozdrawiam
    SDD