  • Data: 2009-05-12 13:03:37
    Temat: Re: PORD
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:1mxs774jr50ow.dlg@piki.fixed...

    > to zacznuj czytac ze zrozumieniem. Mowimy o sytuacji kiedy sciezka jest po
    > drugiej stronie ulicy i nie mam na nia bezposredniego wjazdu

    ale to ty zaczynsz wymyslac historie ze nie ma na nia wjazdy, ze
    niewidoczna, ze nie wiedzieli, ze znakow nie bylo itd itp

    > no tak, ja o faktach a wy o wiedzy i jezdzie na pamiec. Na drodze
    > obowiazuje wiedza czy znaki drogowe?

    fakty sa takie, ze oni wiedzieli ze jest sciezka, a mimo to nie jechali po
    niej, tylko lamali przepisy, fakty sa takie, ze przyznali sie do tego, sad
    polega na faktach wiec wydal wyrok skazujacy, czego chcesz wiecej, na sile
    lansujesz swoja teorie, a nie masz racji