eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKPRe: Odwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Lucash <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKP
    Date: Mon, 10 Dec 2007 11:28:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <fjj4no$qjr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fjhu4s$pup$1@inews.gazeta.pl> <475c7ea9$1@news.home.net.pl>
    <fjive0$dj1$1@nemesis.news.tpi.pl> <fjj01i$kp8$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@4...net>
    Reply-To: l...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: dpz34.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1197282872 27259 83.24.159.34 (10 Dec 2007 10:34:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Dec 2007 10:34:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:503086
    [ ukryj nagłówki ]

    Herald wrote:

    > Dnia Mon, 10 Dec 2007 09:14:26 +0000 (UTC), Pawel napisał(a):
    >
    >
    >> [..] Po uplynieciu tego terminu reklamuj list polecony. [..]
    >
    > A w jakim celu i niby dlaczego?
    > Może też zgłosić żądanie reklamacyjne do producenta papieru (mógł nie
    > dostarczyć papieru do PKP)!!
    Odpowiem sam sobie by mieć pewność że wszystko zrozumiałem należycie:
    By mieć pewność, iż moją reklamację odebrali. Poczta Polska spr. w protokole
    kto i kiedy odebrał list i da mi na pismie odpowiedź => niezbity dowód
    przyjęcia reklamacji przez PKP.

    >
    >> [..] a brak odpowiedzi = pozytywne rozpatrzenie Twojej reklamacji.
    >
    > O ile w reklamacji wniósł konkretne żądania co do sposobu rozpatrzenia
    > reklamacji.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA1 z dnia 24 lutego 2006 r.:
    § 6. 1. Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez
    przewoźnika.
    § 10. Nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na reklamację w wymaganym
    terminie skutkuje uwzględnieniem reklamacji.

    Zatem?
    --
    Pozdr.
    Lucash

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1