  • Data: 2007-12-11 12:44:01
    Temat: Re: Odwołanie od mandatu za brak (przy sobie) biletu PKP
    Od: Lucash <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > To zależy - w najprostszym przypadku -PKP wytacza proces o zapłatę-
    > posiłkuje się tylko pokwitowaniem/danymi osobowymi na druku opłaty
    > specjalnej. O żadnej reklamacji nie musi być mowy.
    >
    > M.

    To jeszcze się dopytam:
    Mając już potwierdzenie dostarczenia złożonej przeze mnie reklamacji (po
    tych 30 dniach), w przypadku ponaglenia PKP bądź wezwań od firm
    windykacyjnych, od razu "urwać łeb hydrze" (w końcu czasu nie cofną i
    nowych dowodów do sprawy nie stworzą) by mieć spr. z głowy czy też
    trzymać "asa w rękawie" do samej sprawy? Jak radzicie?

    --
    Pozdr.
    Lucash