  • Data: 2009-10-08 05:59:34
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To bardzo proste. Piszesz "moim zdaniem szanse sa minimalne".

    Problem polega ze wlasnie to napisałem tylko innymi slowami.
    Problemem wiec nie moje pisanie a twoje czepianie sie slowek zamiast sedna.

    > Nie mam pojęcia. Dla zabawy?
    > A jak to jest u ciebie?

    oczywiscie ze dla zabawy.
    Niemniej przynajmniej staram sie traktoeac swojego intrkolutora jakbym sam
    chciał byc traktowany. No i odnosic sie do meritum a nie do pojedynczego
    slowka czy sformulowania.

    > Bądź, kurdę, mężczyzną.

    kurdę?
    Mialo byc: kurdem? :)))
    (to tak a propos powyzszego)

    > W każdym razie odpowiedzi na moje pytanie brak.

    nie, nie, po prostu IMo udjesz ze jej nie widzisz.
    Ma to do siebie, ze duzo latwiej dac swiadczenie gwarancyjne w ktorym
    maksymalna wartosc odszkodowania = wartosci sprzedanego towaru niz w
    przypadku gdy wartosc swiadczenia w niektorych przypadkach moze wynosic
    wartosc 1000 i wiecej sztuk sprzedaży.
    (oczywiscie pomijam jakies produkcje oparte na wyrobach jednostkowych)

    > To normalne u niektórych przedstawicieli naczelnych i wiąże się z
    > naziemno-nadrzewnym trybem życia. :)

    całe szczescie po wylaczeniu usenetu wróciło do normy.

    > Aaaa..., to wiele wyjaśnia. :)

    Spoko, nastepny rozmowa na pewno bedzie sfrustrowany i z depresja.

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg