eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu antywirusowegoRe: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Date: Fri, 2 Oct 2009 08:56:44 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <ha4897$cif$1@news.task.gda.pl>
    References: <h9rlcm$vcp$1@newsread2.aster.pl> <h9s3qb$7gc$1@news.task.gda.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <h9sapj$hpe$1@news.task.gda.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <h9t3ai$92a$1@news.task.gda.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <h9tkd0$f26$1@news.task.gda.pl> <3...@b...poznan.pl>
    <h9v3g4$l46$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha1kui$ig8$1@news.task.gda.pl> <ha1unl$dnh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ha236i$b1s$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.110.186.static.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1254466663 12879 89.171.110.186 (2 Oct 2009 06:57:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Oct 2009 06:57:43 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:609510
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:01102009.377FA3A7@budzik61.poznan.pl...

    > sugerujesz ze cena za usługe mniej rozbudowana i bardziej rozbudowana
    > bedzie taka sama?

    twierdze ze rozne sa uwarunkowania, i nie zawsze uslugodawcy oplaca sie
    zejsc z ceny, czasem woli dodac, cos, czego z duzym prawdopodobienstwem nie
    bedzie swiadczyl, aklient bedzie zadowolony, ze uzyskal cos wiecej,
    niekoniecznie zejscie z ceny

    > Wazne, kto jest winny awarii.

    ale to nie znaczy, ze ta awaria poza sprzetem wygeneruje dodatkowe koszty

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1