    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Date: Fri, 2 Oct 2009 00:15:45 +0200
    <2...@b...poznan.pl> <h9sapj$hpe$1@news.task.gda.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <h9t3ai$92a$1@news.task.gda.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <h9tkd0$f26$1@news.task.gda.pl> <3...@b...poznan.pl>
    <h9v3g4$l46$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha1kui$ig8$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha271d$l8i$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha2nm2$gn$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha2re8$3mp$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>

    W wiadomości news:01102009.18CE1FBF@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > ale ja nie mowie o byciu na dyzurze tylko o regularnej pracy.
    > Zreszta naprawde niewazne, strasznie sie przyczepiłes do tego PRLu.
    Nie do PRLu tylko do twoich niemądrych uogólnień.

    > Fajnie ze było ci wtedy tak dobrze.
    No i jak zwykle, jak zwykle - brak wiedzy, merytorycznych argumentów to
    zaczyna się konfabulacja.
    Cienizna.

    > Ja pamietam stanie w kolejkach po mleko, kartki na zywnosc, radoche z
    > czekolady przemyconej z niemiec, szmuglowanie jeansów do niemiec i tego
    > typu rzeczy.
    A ja dodatkowo benzynę kupowaną od ruskich przez płot z poligonu do bańki po
    mleku.
    No i co?

    > hmm, ja tam czytałem, ze to wlasnie PRL w ruine wprowadził...
    Jasne. Po wojnie to same manhattany i las vegasy mieliśmy i wszystko PRL
    zrujnował.

    > ZTCW długi spłacamy do dzis.
    To źle wiesz. W ciągu 20 lat trwania 3 RP zaciągnęliśmy długów więcej, niż
    przez 40 lat PRL i to pomimo, że sporo nam po 89 umorzono.
    Ale należy tego wyolbrzymiać, trzeba rozumieć faktyczne znaczenie tego
    faktu.

    > Niemniej w tym fragmencie EOT - uwaga o sposobie myslenia nie miała
    > tworzyc całej dyskusji na temat dawnych czasów.
    Nie nalegam - możesz się zeotować jak ci się podoba.

    > a o czym my tu mowimy?
    > wlasnie o tym czy mozna, czy sa podstawy i jakie teoretyczne szanse.
    Ba! aleś walnął.
    I tak nagle.
    Jak chcesz to ocenić praktycznie guzik wiedząc?
    Niezbadane są wyroki sądu.

    > tak w ogole to o odpowiedzialnosci producenta ale do czego ma prowadzic
    > takie czepianie sie?
    Przypominam ci o czym jest wątek, bo ci umknęło.

    > masz prawo tak uwazac.
    I korzystam z tego prawa w całej pełni.
    A choćbym go nie miał wg kogoś tam to i tak bym korzystał.

    > ROTFL... ;-)
    Chociaż kask jaki załóż na miłość boską!

    > no wlasie. swiete słowa - kazdy wybiera.
    > Nie ma obowiazku posiadania umiejetnosci robienia backupu we własnym
    > zakresie czy własnymi pracownikami.
    Niezwykle odkrywcze odkrycie.

    > A tym bardziej nic do tego firmie
    > dostarczajacej prad.
    Wstrząsające.
    Można też sobie dane samemu skasować, a nośniki uszkodzić.
    Masz pojęcie?

    > I ja bym zrozumiał obiekcje gdyby po takiej awarii wystapic z zadaniem
    > wyplaty miliona dolarów tłumaczac ze backup bedzie przywracał Bill Gates.
    > Ale w przypdku standardowych stawek?
    Zupełnie nie o to chodzi. Sprawa jest prosta.
    Dbaj o swoje, zabezpiecz się, poniesiesz stratę z własnej winy ratuj się,
    sądzisz, że kto inny zawinił to dochodź swych praw.
    I tyle.

    > ale nie o to chodzi czy przydatna czy nie.
    > szerszen zasugerował tylko ze kazdy powinien wykonywac ja sam.
    > A ja nie - nie umiem i zlecam informatykowi.
    No i dobrze. Pomijając aspekt humorystyczny tego oświadczenia to wyłacznie
    twoja sprawa.

    > nie chodzi o to czy umiem czy nie tylko ze mam prawo zlecac to
    > wyspecjalizowanym firmom.
    Pewnie, że masz prawo. Ktoś ci broni?
    A ktoś inny może się z ciebie pośmiać.
    Chyba mu bronic nie będziesz?

    > Zapytam inaczej - jezeli sasiad zaleje mi mieszkanie z gory to tez mam
    > remont zrobic we własnym zakresie czy moge wziac fachowców.
    > Bo w sumie to umiem i moge zrobic sam.
    > Ale czy musze, biorac pod uwage, ze szkoda powstała w wyniku działalnosci
    > kogos innego?
    Ależ ty się możesz nawet wyprowadzić, co będziesz w zalanym mieszkał.
    Czy ty wiesz jeszcze o co ci chodzi?

    > nie. Obsługe w ubikacji tez zlecam firmom zewnetrznym.
    > Zajmuje sie tym Ola i Ala - dwie szałowe brunetki bardzo poruszajace
    > moje.... serce.
    No i też dobrze. Siostry sedesariuszki - fajna sprawa.

    --
    Jotte