  • Data: 2002-08-14 15:44:02
    Temat: Re: Obowiązek utrzymywania dziecka
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ajdsfh$ku$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Tomek Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ajdsdb$opg$...@n...tpi.pl...
    >
    > no nie wiem :-) luksus kosztuje mój miły panie

    Noo
    ale niekoniecznie, ja mam luksus 'low cost'
    I to dopiero jest luksus (nie zamartwiam się skąd wziąźć kaske)

    > wystarczy przeczytać temat wątku
    Ehhh
    To jest kosz utrzymania i wykształcenia a nie miłości !

    > w omawianym wątku potrzebująca zastrzyku wspomagającego skromną budżetówke
    > :-) patrz. pierwszy post :-) albo drugi :-)
    Nooo
    Może budżetówka nie ma kaski na utrzymywanie NIE swojego dziecka.
    A może ma resztki przyzwoitości i nie chce z Niej robić dziwki :)

    Pozdrawiam Miłą Panią i wszystkich
    Tomek